'Kau Sanggup Tinggalkan Aku Demi Merampas Suami Orang'


Ingatkan sudah tamat kes Quyun Zulkifly, wanita yang diceraikan dengan talak 3 oleh bekas suaminya yang telah hilang selama tiga bulan rupa-rupanya berkahwin lain.

ARTIKEL BERKAITAN:
  1. 3 BULAN DITINGGALKAN, RUPANYA SUAMI KAHWIN LAIN
  2. HARI INI MERUPAKAN HARI TERAKHIR AKU MENJADI ISTERIMU SAYANG
  3. AKHIRNYA AKU DICERAIKAN DENGAN TALAK 3
Terbaru, muncul pula bekas teman lelaki wanita yang didakwa sebagai perampas dan penghancur rumah tangga Quyun Zulkifly. 

Yazid, barangkali berang dan terasa itulah balasan terhadap wanita bernama Norshahida Tohair, mendedahkan sikapnya yang angkuh dan kini telah memakan dirinya.

"Dulu semasa kau kantoi curang, kau minta putus. Kau kata aku tidak menghargai kau. Aku pujuk, ingatkan kau boleh berubah sikap, tetapi kau bersikap angkuh pula. Mention pula bukan perampas hak orang. Sekarang, tengok apa yang terjadi? Suami orang juga yang kau nak.

"Kau sanggup tinggalkan aku demi suami orang. Bajet-bajet macam ramai lelaki nak kat kau balik. Padahal kau yang gila nak laki orang. Sekarang satu Malaysia kenal siapa kau, perampas!" kata Yazid yang turut memuat naik gambar mesej terakhir dari bekas teman wanitanya itu.


"Aku tak nak ingat apa-apa lagi pasal kau. Aku harap kau dapat mulakan kehidupan baru kau tanpa aku dan tolong bebaskan aku memilih jalan hidup aku sendiri. Anggaplah antara kita sudah tiada jodoh.
"Kalau kau dulu tuduh aku curang pada kau, kau silap Yazid. Memang aku mengaku ramai bekas teman lelaki aku mahu bersama aku kembali dan mengharapkan seperti mana kau mahu sekarang ini. Mereka melamar aku, nak kahwin dengan aku tetapi aku tolak sebab aku tak nak, sebab aku bukan perampas.
"Memang seseorang yang kita terlalu sayang itu tiada ada gantinya. Kau takkan mampu mendapat seseorang yang sama seperti mana yang aku korban untuk kau selama ini," kata Norshahida. 

Sementara itu, Quyun Zulkifly turut mengeluarkan kenyataan melalui Facebooknya. 

"Newsfeed tetiba keluar status ini. Nroshahida Tohair? Macam kenal, tengok gambar lagilah kenal. Gilalah namanya kalau tak kenal kan? Patutlah. Nak nangis baca mesej yang dia hantar pada bekas teman lelaki. Hahaha! Moga korang berdua bahagia selamanya di atas penderitaan yang kau orang beri pada aku, terima kasih," katanya. 

Muncul pula seorang lelaki yang mendakwa dirinya ahli keluarga pihak pengantin perempuan mempersoalkan tindakan laman Yazid memuat naik kisah lama itu di media sosial.


"Kenapa mesti mengaibkan keluarga pengantin perempuan? Untuk tujuan apa? Dah rasa diri itu sempurna sangat ke macam mana? Atau nak lanjutkan ke pihak berkuasa?" ugutnya. - PIXEL MEDIA

No comments

Powered by Blogger.