'Kan sakit muka tu kena tamparan wanita' - Muhammad Sajjad pertahankan pembantu peribadinya


Susulan kes viral seorang lelaki berperwatakan wanita memukul pekerja farmasi, majikan kepada lelaki berkenaan, Muhammad Sajjad Kamaruzzaman tampil mempertahankan pembantu peribadinya itu. 

Dalam kapsyen gambar mangsa kejadian yang dimuat naik di Instagramnya, Sajjad mendakwa mangsa terlebih dahulu mencari masalah dengan mereka.

"Kes viral pasal pembantu peribadi saya pukul dia ini disebabkan dia tak ada adab dan tak ada budi bahasa yang baik. 

"Cubalah awak tu mempunyai bahasa yang baik, mesti orang tak akan pukul awak. Awak pula panggil pembantu peribadi saya anjing dan kata macam-macam pasal hal saya. 

"Bila pembantu saya datang cari awak, takut pula awak ye? Kan dah kena, bertembung buku dan ruas. 

"Awak pun mengata orang, benci orang atau menyampah dengan orang sekalipun, cuba tengok diri awak! Bukan nak hina, tapi boleh nilai sendiri! Bukan ini gambar yang awak sendiri masukkan dalam Facebook awak dan IG awak sendiri! Aib yer!! 

"Apa-apa pun, kan sakit muka tu kena tamparan wanita dari wanita cantik @diamonds_isabella dan juga wanita mempunyai wawasan @mokkay_. 


"Lepas ni sayang, cuba hormati orang. Jangan hina orang dan jangan aibkan orang. Kerana tanpa kita sedari, 1 jari awak tuju kesalahan orang, 9 jari menuju pada diri awak. Orang berbudi, kita berbahasa. Orang dok maki, kita kasi bisaa!!! Rasakan! Kan dah viral!! 

"Tapi dia ini macam sesuatu jer?? Macam... No comment! Begau begau rupa nya dia ini. Adakah??? Gitewww!!" katanya. 

Sumber: Nursajat23
Loading...