Teks yang dicari... Tentang Penulis Alamat Emel... Enter Nama Alamat Emel Mesej Tentang Saya Laman ##1## of ##2## Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sept Oct Nov Dec

5/newsticker/Viral

4/bigslider1/Trending

404

Maaf, laman yang anda cari tidak dapat ditemui
Utama

3/block2/Semasa

Terkini

'Stress dah dok sidai benda ni, malu kalau orang tengok' - Isteri stress, suami enggan buang spender koyak, sayang katanya

0

Semua orang, pasti memiliki barang kesayangannya yang langsung tak boleh disentuh, dibuang atau diapa-apakan. Pantang barang itu hilang, maka muncullah bermacam-macam soalan. 

Dalam rumah tangga pun begitu. Sama ada suami atau isteri, pasti pernah berlaku dan adakalanya menjengkelkan, tidak kurang juga ada kisah yang melucukan seperti luahan si isteri di bawah ini. 

"Assalamualaikum min, aku stress. Selalu time nak sidai spender laki aku, aku kena menyorok-nyorok dengan baju-baju anak. Hahaha! 

"Dia sayang sangat nak buat harta kesayangan dia ni. Bukan tak ada duit, duit berkepok tapi part spender ni aku tak boleh terima akal. Dia sayang sungguh-sungguh. 

"Hari itu, ada sekali aku buang sehelai spender dia Dia cari dan tanya. Banyak kali aku kata tak tau. Aku nak buang tak sampai hati sebab dia selalu kata, sedap pakai. 

"Pakcik, makcik bawang ada idea tak macam mana nak bagi laki tak jadi macam ni? Hahaha!" ujar si isteri yang enggan namanya didedahkan. 

Berdasarkan perbualan di WhatsApp, isteri terdahulu meminta suaminya membeli seluar dalam baharu, namun lelaki itu enggan berbuat demikian. Isteri pula berkata dia malu nak menyidai pakaian dalam itu yang koyak di sana sini. Suaminya tetap berdegil tidak membenarkan seluar dalam itu dibuang. 

Tidak puas hati dengan jawapan suami, isteri pula mengugut mahu viralkan di media sosial. Lantas suami meminta isterinya menyidai pakaian kecik itu di dalam rumah dan tidak peduli sekiranya ia diviralkan kerana tiada yang mengenalinya. 




Sementara itu, netizen pula enggan membawang mengenai hal itu kerana bagi mereka, aib suami perlu dijaga, bukannya didedahkan kepada umum. Meskipun begitu, netizen mencadangkan si isteri membeli seluar dalam baru tanpa perlu memaklumkan kepada suaminya. 


3/block3/Global

4/carousel2/Selebriti

3/block3/Santai

3/block3/Viral

4/carousel3/Seram