Teks yang dicari... Tentang Penulis Alamat Emel... Enter Nama Alamat Emel Mesej Tentang Saya Laman ##1## of ##2## Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sept Oct Nov Dec

5/newsticker/Viral

4/bigslider1/Trending

404

Maaf, laman yang anda cari tidak dapat ditemui
Utama

3/block2/Semasa

Terkini

(Video) 'Kau tak sama level dengan anak aku, jangan mimpi nak jadi suami dia!' - Ibu marah penjaja makanan yang bercinta dengan anaknya

0

Video seorang ibu memarahi penjaja makanan di tepi jalan viral di media sosial sejak 19 Januari 2020. 

Berdasarkan video berdurasi 30 saat itu, si ibu sedang membebel memarahi lelaki berkenaan yang dikatakan menjalinkan hubungan dengan anak perempuannya. 

Tetapi hubungan mereka tidak dapat diterima oleh si ibu yang kemudian datang bersama dengan anak perempuannya berdepan dengan lelaki itu.

Dengan nada suara yang tinggi si ibu berkata bahawa lelaki itu tidak layak bercinta dengan anaknya. 

"Kau tu tak sama level dengan anak aku. (Apa tahap) pendidikan kau berbanding dengan anak aku? Status kau tu cuma berniaga macam ni (menjaja di tepi jalan). 

"Ini yang kau nak bangga kan? Macam ni nak jadi suami kepada anak aku?!" kata wanita itu sambil menunjuk-nunjuk muka lelaki itu sebelum mengambil penutup periuk dan mencampakkannya ke lantai. 

"Sampai bila pun, jangan berminpilah nak jadi suami kepada anak aku, paham!?" tegasnya yang kemudian menarik tangan anaknya pulang. 


Video itu mengundang pelbagai reaksi netizen yang kesal dengan sikap angkuh si ibu. 

"Kalau ye pun tak nak terima lelaki itu, tak payahlah nak merendah-rendahkan dia," kata netizen.

Bagaimanapun, itu semua hanya lakonan sahaja. 


Disebabkan video viral itu, ibu kepada pelakon wanita itu dikecam teruk oleh netizen membuatkan si anak terkilan.

"Padahal cuma sebagai talent (lakonan) dan diserang ramai orang..."



Sumber: Sosok

3/block3/Global

4/carousel2/Selebriti

3/block3/Santai

3/block3/Viral

4/carousel3/Seram