Teks yang dicari... Tentang Penulis Alamat Emel... Enter Nama Alamat Emel Mesej Tentang Saya Laman ##1## of ##2## Jan Feb Mac Apr Mei Jun Jul Ogos Sept Okt Nov Dis



5/newsticker/Viral

4/bigslider1/Trending

404

Maaf, laman yang anda cari tidak dapat ditemui
Utama

3/block2/Semasa

Terkini

'Isteri kena tiru cara pelacur dalam memikat suami' - Kongsi tips mengarut, lelaki ini dikecam teruk oleh netizen

0


Baru-baru ini, viral di media sosial perkongsian tips dari seorang lelaki mengenai cara-cara isteri untuk memikat hati suami. Menurut individu terbabit, si isteri perlu meniru cara pelacur yang antaranya mengkehendaki isteri memakai pakaian seksi dan memiliki aset mantap. 


"Dia begini, isteri kena tiru cara pelacur dalam memikat pasangan. Pakai seksi depan suami, jaga kecantikan depan suami, jaga kulit badan biar dilihat gebu, cakap lembut macam pelayan di kedai siam dan t***k mantap. 


"Kalau buat macam ni, Tok Imam pun tak jemaah di masjid bila tengok Hajjah Kalsom dia macam ni. Ini tidak, kebanyakan isteri kusut masai, tak jaga badan, cakap melawan, t***k lanjut, mulut busuk makan petai, c**** ada bau dan banyak lagi. Malas nak cakap," tulisnya. 


Walaupun pada sesetengah orang, ayat seperti itu melucukan tetapi majoriti khususnya golongan wanita mengecam kenyataan lelaki berkenaan yang dianggap sebagai biadab dan hanya melihat isteri sebagai objek seks. 



"Jangan disamakan isteri dengan pelacur. Apa punya lelaki la ni. Dia pun perut boroi, gigi berkarat hisap rokok, tak sedar diri. Dia sendiri pun tak sempurna," kata Cik Puan. 


"Sembang macam bagus. Kesian siapa yang jadi bini dia. Hari-hari fikir macam mana nak melawa je. Perempuan lain bernikah dah tak payah fikir macam tu. Suami isteri sama-sama menambah lemak, bahagia sama-sama. Ini tak, dah kahwin pun dok fikir nak kena bagi perhatian pada awak lagi. Malang betul isteri dia," kata Takoyaki Dorayaki. 


"Macam mana nak melawa, isteri kena jaga anak, jaga keperluan rumah tangga. Tidak kurang yang balik dari kerja terus campak handbag menuju ke dapur. Mana tak berbau ikan dan bawang. Belum lagi nak gosok baju, basuh baju. Cuba kalau suami tu sediakan maid, sampai rumah je semua maid dah sediakan. Tentunya kita terus ke bilik, berdandan malam pula berbaju seksi. Bulu mata pun boleh melekat.


"Ini kalau duit pun berkira dan kedekut, bolehlah beli bedak 3AAA. Tapi wanita sekarang baik yang kerja atau suri rumahtangga bukan duduk zaman batulah yang nak menyamakan dengan taraf pelacur. Statement kurang kasih sayang lelaki ni," kata Wanira. 


Sumber: Facebook

3/block3/Global

4/carousel2/Selebriti

3/block3/Santai

3/block3/Viral

4/carousel3/Seram