Teks yang dicari... Tentang Penulis Alamat Emel... Enter Nama Alamat Emel Mesej Tentang Saya Laman ##1## of ##2## Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sept Oct Nov Dec



5/newsticker/Viral

4/bigslider1/Trending

404

Maaf, laman yang anda cari tidak dapat ditemui
Utama

3/block2/Semasa

Terkini

'Minta je duit dengan isteri abang tu daripada dibuang beli barang makeup' - Wanita terkilan dengan adik ipar berprasangka buruk terhadapnya

0


Hancur hati seorang wanita apabila dia secara tidak sengaja terbaca mesej dari adik ipar kepada suaminya. Dalam video TikTok @ichaisyah86, wanita itu mengaku kesal dan menangis saat membaca perbualan dua beradik itu. 


"Terbaca mesej suami dengan adik ipar, tak terasa air mata ini mengalir. Tak sangka dia berprasangka buruk seperti itu terhadap saya," tulis wanita berkenaan yang turut berkongsi tangkap layar mesej di aplikasi WhatsApp suaminya. 


Berdasarkan perbualan itu, adik iparnya meminta untuk dipinjamkan duit untuk membeli susu anak. Namun, suaminya memaklumkan dia tidak mempunyai duit di dalam akaun bank. Tidak puas hati dengan jawapan itu, adik ipar pun memerlinya. 


Adik: "Abang, nak pinjam duit untuk beli susu anak."


Abang: "Aduh dik, akaun bank abang kosong." 


Adik: "Mintak je dengan isteri abang daripada duit dibuang untuk dia beli make up. Saya tengok isteri abang kebelakangan ni selalu berdandan. Curiga plak. Jangan sampai dia ada apa-apa, tau saja kan kalau isteri berdandan berlebihan boleh mengundang lirikan mata-mata (lelaki) jahil di luar sana."


Abang: "Ah! Tak mungkinlah, abang kenal sangat iparmu itu."


Adik: "Terserahlah, saya cuma khuatir saja kalau dia salahguna kepercayaan yang abang bagi dia. Dia juga aktif di TikTok dan media sosial lain, lebih-lebih lagi dengan wajahnya begitu." 


Abang: "InsyaAllah tak dik, harap tak sampai jadi macam tu."


Adik: "Okaylah kalau abang jaga dia. By the way, jangan lupa kirimkan duit ye, saya tunggu. Susu si Dewa (anak) juga dah habis. Abang usaha-usahakanlah ye."



Sumber: Indozone

3/block3/Global

4/carousel2/Selebriti

3/block3/Santai

3/block3/Viral

4/carousel3/Seram