Teks yang dicari... Tentang Penulis Alamat Emel... Enter Nama Alamat Emel Mesej Tentang Saya Laman ##1## of ##2## Jan Feb Mac Apr Mei Jun Jul Ogos Sept Okt Nov Dis



5/newsticker/Viral

4/bigslider1/Trending

404

Maaf, laman yang anda cari tidak dapat ditemui
Utama

3/block2/Semasa

Terkini

'Jangan terkejut kalau laki mat salleh aku lempang mulut bapok kau tu!' - Lana beri amaran kepada Michael Ang

0


Pelakon Lana Nodin atau nama sebenar Mazlina Hasan Nodin, meluahkan rasa tidak puas hatinya terhadap pengarah dan penerbit Michael Ang yang mengelarnya sebagai bimbo (perempuan cantik tetapi kurang cerdik) secara terbuka di media sosial, baru-baru ini susulan daripada tindakan Lana mendesak Ketua Pengarah Kesihatan meletak jawatan. 


Melalui kenyataan yang dimuat naik di Instastorynya, Lana sudah menjangka isu yang membabitkan dirinya akan 'dikupas' oleh Michael Ang. Bagi Lana, Michael Ang tidak memahami apa sebenarnya yang cuba disampaikan dalam posting tersebut. 


"Hei ada juga bapok tua menyampuk! Aku dah agak dah, dia ni semua isu dia nak kupas. Agaknya dia kena tukar kerja la. Tukar kerja kupas bawang, baru sesuai. 


"Hei bapok gemuk, kau ingat aku ni bodoh ke, tak waras ke? Kau tengok video tu aku upload pasal mempersoalkan SOP. Yang kau terlebih meroyan kenapa? Terlebih makan hormon! Itulah, orang jadikan kau jantan, sibuk jadi pondan. Lepas itu menyusahkan orang, sibuk komen semua isu dalam Malaysia ni. 


"Jangan sampai laki mat salleh aku jumpa kau. Kau pun bukan hebat mana pun. Bayar retis pun sendu semua, tak kuasa nak melayan kau. Semua isu nak jadi content. Susah ada bapok, semua benda nak menyalak, nak jadikan content Instagram. 


"Kau ingat aku jenis spesis macam kau ke? Semua isu nak menyalak! Aku tak bising kalau tak ada isu la bapok! Lebih baik kau jadi kafir dari sibuk masuk Islam tetapi membawang. Yang kau membawang ni, industri kau sendiri. Jangan esok terkejut kalau laki mat salleh aku lempang mulut bapok kau tu! Ni la bapok terlebih makan horman," tulisnya. 



Sementara itu, Michael Ang mengesahkan dia menerima amaran daripada suami Lana yang meninggalkan komen di ruangan komen ketika dia sesi live bersama followersnya. 


"Sebenarnya saya tak nak bagi komen lanjut sebab suami dia dah bagi amaran. Dia masuk dalam sesi IG live saya dan tinggalkan komen. Saya memang terbuka nak jumpa mereka tapi pastikan mereka vaksin dulu," katanya. 


Jelas Michael, dia sebenarnya tidak berpuas hati dengan Lana yang sewenang-wenangnya mendakwa Tan Sri Dr Noor Hisham selama ini menunjukkan wajah sedih dan penat hanyalah berlakon semata-mata tanpa sedar golongan frontliner telah banyak berkorban untuk menyelamatkan nyawa pesakit Covid-19. 


"...yang saya marah bila dia kata muka penat DG Hisham selama ini hanyalah lakonan. Itu adalah satu kebodohan. Dia tak nampak ke pengorbanan frontliner ini semua yang expose diri mereka kepada Covid-19 semata-mata untuk menyelamatkan orang.


"Dalam keadaan sekarang ini, dia boleh gunakan pengaruh dia sebagai selebriti untuk suruh rakyat bersatu atau tulis benda-benda positif. Bukannya pergi menulis benda yang menakut-nakutkan orang. Kalau kau suruh DG Hisham letak jawatan, kau dah cukup pandai ke nak gantikan DG?," katanya. 


Sumber: mStar Online, Instastory Lana Nodin

3/block3/Global

4/carousel2/Selebriti

3/block3/Santai

3/block3/Viral

4/carousel3/Seram