Teks yang dicari... Tentang Penulis Alamat Emel... Enter Nama Alamat Emel Mesej Tentang Saya Laman ##1## of ##2## Jan Feb Mac Apr Mei Jun Jul Ogos Sept Okt Nov Dis



5/newsticker/Viral

4/bigslider1/Trending

404

Maaf, laman yang anda cari tidak dapat ditemui
Utama

3/block2/Semasa

Terkini

(Video) 'Tidur! Aku tibai kaki tu nanti!' - Bapa pukul bayi guna penyapu lidi sebab enggan tidur

0


Tular di media sosial video eorang lelaki tidak memakai baju memukul bayi perempuan menggunakan penyapu lidi hanya kerana mangsa enggan tidur. 


Video berdurasi hampir dua minit itu menunjukkan lelaki berkenaan duduk memerhatikan mangsa sambil merokok, memaksa bayi yang dipercayai anaknya untuk tidur. Namun mangsa yang masih belum mengantuk, tidak dapat melelapkan mata dan mahu berjaga. 


Hal itu membuatkan bapanya berasa bengang lalu mula memukul mangsa menggunakan penyapu lidi di seluruh badannya beberapa kali menyebabkan mangsa menangis. 


Tangisan mangsa membuatkan lelaki terbabit bertambah berang dan mula meninggikan suara memaksa mangsa diam dan tidur. 



Tidak diketahui di mana lokasi kejadian itu berlaku, namun netizen menggesa pihak berkuasa menyiasat dan mengambil tindakan tegas terhadap lelaki terbabit yang jelas sekali menganiaya mangsa. 


"Eh bangang manusia macam ni. Ingat tak sakit ke buat camtu kat budak. Nak paksa budak itu tidur buat apa? Kau hisap gam ke apa? Otak dah tak betul. Cakap pun macam mabuk. Yang tukang rakam pun tengok je, tak ada perasaan langsung," kata Nufazira. 


"Kenapa buat anak macam tu, anak bukannya kucing hang nak buat lagu tu. Hang tibai dia pakai penyapu lidi pasai apa? Hang ni betullah gila. Tunggu sat polis mai angkut hang. Teruk punya bapak. Bapak aku pun tak pernah tibai aku guna penyapu lidi lagu tu," kata Mastura Abdulmubin. 


"Otak kau ni letak dekat mana ek? Kalau tak nak jaga budak tu, baik tak payah buat anaklah syaitan. PDRM tolonglah ambil tindakan," kata Erny Qamarina. 


Sumber: Facebook Khaty Fadelhak

3/block3/Global

3/block3/Selebriti

3/block3/Santai

3/block3/Viral

4/carousel3/Seram