Slider

(Video) 'Sakan kau pukul anak orang!' - Netizen menyirap tengok remaja perempuan dipukul lelaki disyaki kekasihnya



Tular di media sosial video seorang remaja perempuan dipukul oleh lelaki yang dipercayai kenalannya, mengundang kemarahan netizen.


Dalam kejadian yang tidak dinyatakan lokasi itu menunjukkan, mangsa dipukul di bahagian kepala dan pinggangnya diterajang tanpa belas kasihan. 


Tidak cukup dengan itu, suspek mengambil selipar lalu memukul bahagian belakang kepala mangsa bertubi-tubi dan mangsa hanya mampu menangis menahan kesakitan yang dialami. 


Kejadian itu turut dirakam oleh rakan suspek yang sesekali tertawa melihat mangsa dipukul. 


Berdasarkan video, kejadian itu membabitkan pasangan berbangsa Cina dan sehingga kini masih belum dikenal pasti lokasi sebenar kejadian itu berlaku. 


Di media sosial, netizen termasuk beberapa selebriti tempatan meminta orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kejadian itu tampil melaporkan kepada pihak berkuasa sekiranya ia berlaku di Malaysia. 


"Jantan macam ni dengan perempuan je berani tunjuk hebat. Dengan sesama lelaki, telur kecut ke dalam. Kalau kenal, sila pijak muka dia," kata Yuyu. 


"Parent budak tu penat besarkan anak dia elok-elok, hang budak hingusan boleh sepak terajang sesedap rasa je? Tengok la kalau dapat kat abang budak tu, makan selipar depan mak pak hang orang kerjakan," kata Imma. 


"Kalau berlaku depan aku, bukan setakat sepak terajang, smackdown aku bagi kat jantan tu. Gunakan kaki untuk tampar muka dia, baru dia kenal erti penyesalan yang abadi. Jenis macam ni dengan mak bapak pun tak ada adab," kata Adam. 





Sumber: Twitter

none
Copyright © 2009 - 2022 The Reporter
Made with by Templates Zoo